Lucky(英) Do you hear me? / 您聽見我?I'm talking to you / 我正與你交談Across the water across the deep blue ocean / 橫跨水還有整個深藍色的海洋 Under the open sky, oh my, baby I'm trying / 在開放天空下 oh 我的寶貝 我在嘗試Boy I 會場佈置hear you in my dreams / 小男孩我聽到你在我的夢想I feel your whisper across the sea / 我感覺的到你的悄悄話隔海相望I keep you with me in my heart / 我會記得你跟我在我的心裡 You make it easier when life gets hard / 你使它更加容易當生活艱苦得澎湖民宿到 I'm lucky I'm in love with my best friend / 我很幸運 我愛上我最好的朋友 Lucky to have been where I have been / 很幸運的去到我去過的地方Lucky to be coming home again / 很幸運的又回到家來 Ooohh ooooh oooh oooh ooh ooh ooh ooh 售屋網They don't know how long it takes / 他們不知道需要 多長的時間Waiting for a love like this / 在等待這樣的一個愛Every time we say goodbye / 每當我們說再見I wish we had one more kiss / 我希望我們還有另一個親吻 I'll wait for you I 酒店工作promise you, I will / 我會等你我答應你 我會 I'm lucky I'm in love with my best friend / 我很幸運 我愛上我最好的朋友 Lucky to have been where I have been / 很幸運的去到我去過的地方Lucky to be coming home again / 很幸運的又回到家來 建築設計Lucky we're in love every way / 很幸運我們有了戀愛的每個方式 Lucky to have stayed where we have stayed / 很幸運留在了我們停留的地方 Lucky to be coming home someday / 很幸運的終有一天 要回家And so I'm sailing through the sea / 等我婚禮佈置航行通過海 To an island where we'll meet / 到那我們將見面的海島 You'll hear the music fill the air / 你將聽見音樂瀰漫在空氣 I'll put a flower in your hair / 我將放花朵在你的頭髮裡 though the breezes through trees / 雖則微風通過房地產樹 Move so pretty you're all I see / 使我看見你美麗的姿態As the world keeps spinning round / 如同世界繼續轉動在周圍 You hold me right here right now /你握著我的手 現在 在這裡 I'm lucky I'm in love with my best friend / 我很幸運濾桶 我愛上我最好的朋友 Lucky to have been where I have been / 很幸運的去到我去過的地方Lucky to be coming home again / 很幸運的又回到家來 Lucky we're in love every way / 很幸運我們有了戀愛的每個方式 Lucky to have stayed where we have seostayed / 很幸運留在了我們停留的地方 Lucky to be coming home someday / 很幸運的終有一天 要回家Ooohh ooooh oooh oooh ooh ooh ooh ooh  


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
Plurk
開幕活動 YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    le41lejvwd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()